Väldigt varmt ute!

Hej, idag så har det varit väldigt varmt ute det är 15 grader i skuggan och jag ska berätta om igår. Vi var på brandstationen med klassen och jag tycker att det var jätte roligt och vi fick testa att släcka eld med en filt på den docka och släcka en brand med en brand släckare. Sen berättade dom om lite andra saker också och vi fick också kolla på brandbilarna hur dom såg ut inuti. Jag har inte tagit några bilder bara en bild som jag tog på väg tillbaka till Huddinge station. Vi fick också se vad som kunde hända om man hälde i vatten i brinande olja. Sen så visade dom också hur stor explotion det blev om en spreyflaska började brinna. Snart så ska jag ut och fota lite bilder eftersom att det är så fint väder. Kommer lägga upp dom sen lite senare. Här kommer ett vidio klipp också som jag filmade efter vi hade varit på brandstationen(vi väntade på bussen).





Kommentarer
Postat av: Malin

Det var väldigt roligt att vara där, har ni varit där innan?

2010-04-27 @ 17:04:47
Postat av: hanna

synd att jag missade det .. men det verkade som ni hade kul där iaf ;)<3

2010-04-28 @ 15:14:22
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaa det hade vi!

2010-04-28 @ 15:41:36
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Gabby

Vi ska typ också till den brandstationen, fast på måndag ;) <3

2010-04-29 @ 20:36:12
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Malin

Alla skolorna som är in Huddinge komun ska typ till brandstationen dom här 3 veckorna. Jag hörde att några i mitt lag hade varit där eller skulle dit.

2010-04-29 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0