Muffins

Hej, här om dan så hade vi kräftskiva hemma hos oss. Har inget att skriva om det, ja förutom att vi åt kräftor då men...
sak samma vi hade kräftskiva.
Dagen efter det så åkte jag till pappa med tåg, klockan halv nio gick tåget så jag var ganska trött när jag var framme. På kvällen så åt vi tacos, så nu blev det tacos 3 dagar i rad, men det gjorde inget. Idag klockan halv tre så kommer det gäster hit för vi ska fira Emil han fyller 15. Så då blir det muffins och tårta. Jag och pappa bakade muffins igår (Dumle muffins) dom blev jätte goda.


Bild från:
http://www.recept.nu/1.122083/leila_lindholm/efterratter_godis/mjol/leilas_dumlemuffins
Hej då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0