Eventet med Kenza & Tyra

Hej, bilderna kom upp lite sent men det är bara för att sladden till kameran fanns på mammas jobb. Men nu kommer i alla fall bilderna. För er som inte vet så var jag på sergelgatan 8 på stadium för att träffa Kenza och Tyra i torsdags :)

Kenza, jag och Tyra

De jag gav till dom :)

Autograferna jag fick

Fina Olivia

Innan det började så var vi och åt på Pizza Hut (det här är vad Olivia åt).
(kopiering förbjuden!)

Bilderna som jag tog idag lägger jag upp i morgon för nu ska jag in till stan för jag ska äta middag med släckten på någon fin resturang :)
Ses :D


Kommentarer
Postat av: Tina Juwel

åh så roligt att träffa Kenza ju :D bästa storbloggaren.



sv: tack så mycket!!! :D

2010-12-14 @ 18:47:45
URL: http://tinajuwel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0