God jul i efterskott!

Hej, hade inte en enda minut över för att göra ett inlägg igår. Men nu hade jag lite mera tid. Igår så kom gästerna vid ett och då åt vi julbord, vet inte varför tiden gick så fort men sen vid tre så kollade vi på Kalle anka och sen vid fem blev det julklapps öppning.
Det jag fick var:

1. Nagel saker
2. Jätte söt mugg
3. Mascara och läppglans
4. Tuggummi
5. Halsband
6. Armband
7. Ögonskuggor
8. Berlock
9. Armband
10. Presentkort på Akademibokhandeln
11. Presentkort på Åhléns
12. 250 kr
13. Canon 500D
14. Kameraväska
15. Spel tillsammans med syskonen
16. Tröja
17. Parfym

Har säkert missat något men kommer inte på någon mera nu :) Blev mest nöjd med min kamera, men måste installera ett program innan jag kan föra över bilder till datorn så ni får vänta några dagar tyvärr :(
Kameran jag fick:

Källa


Kommentarer
Postat av: Wiilow [ foto tankar känslor]

God fortsättning ♥

__________________________

Många Kramar Wiilow

2010-12-25 @ 22:29:16
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0