Jag älskar iPod

Hej, idag så vaknade jag vid halv tio, men låg kvar i sängen ett litet tag och var inne på internet på Olivias iPod (min syrras kompis). Jag vill verkligen ha en sån, man kan lyssna på musik, spela spel och det bästa är att man kan vara inne på internet gratis om man kopplar mobilen till ett nätverk, och så kan man skaffa en massa appar. Som en mini dator känns det som. Men den kostar 2700 så det är tveksamt att jag får en sån när jag fyller år (jag fyller år den 8/1).
Just det idag är det ju nyårsafton, jag lovar att jag ska fota raketerna. Måste bara komma på vilken inställning jag ska ha på kameran när man ska ta foto på fyverkerier. Vet ni det? Krossad julkula :/

(kopiering förbjuden!)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

så cool bild :)

håller tummarna att du får en ipod ändå :)

2010-12-31 @ 13:13:55
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0