Kallt och fint ute

Hej, lite konstig rubrik men det är så det är ute nu, kallt och fint. Idag så har det var en jätte bra dag som vanligt men jag är bara lite trött. Våran bild lärare var sjuk så vi fick sluta tidigare, vi slutade 12.20 fast i vanliga fall skulle vi slutat 14.00. Men jag kom ändå inte hem förrän halv två för det går knappt några bussar till Solgård vid den tiden. Ska till pappa i morgon så jag ska hinna packa och göra lite läxor innan dess. Nu blir det lite bilder som jag tog idag efter skolan. Synd att jag inte har någon kamera nu annars hade jag fotat för fullt men det fick bli lite bilder som är tagna med mobilen :)



(kopiering förbjuden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0