Sluta gömma er! :)

Hej, idag när jag var på väg till bussen med en kompis så ramlade jag när vi skulle gå över en trä sak som man har på parkeringar och när jag reste mig upp så skrattar en kille åt mig (så taskigt) fast det gjorde inget eftersom jag skrattade själv :D XD. Nu när jag kom hem så skulle jag ge mina fiskar mat och då hittade jag ett yngel (jag tänkte äntligen!) och då hämtade jag håven och "yngel buren". Men sen när jag kom tillbaka så var den borta :( Bara den inte han bli uppäten... 5 min senare, vänta nu!!!
Bara för jag började skriva om det så hittade jag den :D Nu är den i säkerhet ett litet tag i alla fall :)
Hoppas ni ser den lilla stackare som blev ensam kvar :) Bara för att jag sa det så hittade jag ennu en till :) Aja ses senare hej då :)


(kopiering förbjuden!)

Kommentarer
Postat av: malinhe,

SV. åh tack så mycket! :)

2010-12-14 @ 16:28:02
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0