Ännu en dag

Idag så var det den tredje dagen i skolan och idag så var det en kort dag, vi slutade klockan 13:20. Det är mycket frost ute, även på alla träden, så att är bara vitt ute. På morgonen så hade vi spanska, och när vi kom tillbaka till våran skola så hade vi matte tror jag, sen hade vi rast och sen skulle vi göra en uppgift som handlar om boken "Eldens hemlighet". Sista lektionen så hade vi engelska och då fick vi en engelska läxa som var till på torsdag, så jag gjorde lite nu efter skolan. Men för 10 minuter sedan så kollade jag på Grey´s Anatomy, och snart så ska jag äta.

              


Kommentarer
Postat av: Hanna

Yey , grey's anatomy äger xD <3

2010-01-17 @ 14:10:35
Postat av: Malin

Håller med!!

2010-01-18 @ 19:12:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0