Nyårsafton

Heej, iförregår var det ju Nyårsafton som ni vet, och efter frukosten så åkte jag och mina syskon till farmor. För vi skulle öppna våra julklappar som var från dom. Jag fick en bok som jag ville ha och en handduk som det står gäster på. När vi sedan kom hem så skulle gästerna snart komma så vi var tvugna att sätta på oss finkläder. Men jag hade redan på mig dom kläderna som jag skulle ha, så då hjälpte jag Angelica och Gabriella med deras frisyr. Vi åt föst förrätt, sen varmrätt, och när klockan var halv tolv så åt vi efterrätten. Jag såg många raketer men jag tog inte lika många kort. Dom 2 finaste fottorna ska jag visa.

       

       

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att den första bilden var den finaste.

2010-01-18 @ 19:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0