Väggord

Hej, idag när jag var i skolan så den första lektionen hade vi spanska i Kvarnbergaskolan, jag gjorde några uppgifter i ett häfte som vi har fått. När vi kom tillbaka till vår skola igen så hade vi samling och sen så skulle vi städa och sätta i papper i pärmen, men jag behövde inte det, så jag jobbade i en extra bok istället. Lite senare så hade vi matte och efter matten så skulle vi läsa högt ur en bok inför dom som man satt vid samma bord som. Sista lektionen så hade vi engelska. Vi jobbade i våran engelskbok. När skolan var slut så gick jag hem ensam för att Hanna och Marre som jag brukar gå med skulle stanna och göra något, och dom visste inte hur lång tid det skulle ta. Men just nu så kollar jag på Grey´s Anatomy på tv, men jag passade på att skriva när det var reklam.
I förre går så satte vi upp ett väggord på våran vägg i vardagsrummet. Så här ser det ut.

           


Kommentarer
Postat av: Gabby

Häftigt :D <3

2010-01-21 @ 16:15:28
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0