Har inte tid över

Hej jag vill bara säga att jag inte har någon tid att blogga just nu eller kanske dom dagarna innan jag åker till Grekland för vi har fullt upp hemma. I morgon så kommer några hem till oss och ska slipa våra golv och då så kommer vi inte kunna vara hemma från tisdag till söndag. Så vi kommer bo någon annan stans. Kanske hon våra kompisar som är bort just nu. Men på fredag så ska jag till Ebbas land ställe till söndag så jag kommer ändå inte vara hemma. Imorgon så ska jag vara med Ebba förmodligen hemma hos henne men då så kan jag inte blogga. Här är en bild på mig som tog för 2 minuter sedan. Har på mig en gammal Huddinge tröja för jag har hjälp min syrra och målat hennes rum.


Den är inte så jätte fin med det får duga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0