Hello

Hej, jag vet att jag inte har bloggat på ett tag men i tidigare inlägg så har jag sagt att jag inte hinner det ibland. Det jag har gjort dom dagarna som jag inte har bloggat så har jag:
Badat, solat, målat farmors staket, klippt gräset, ätit glass, cyklat, kollat på fotboll på tv, läst i solen och haft det väldigt bra :D
Det är väldigt varmt ute idag och det är 39 grader just nu i solen men det kommer nog bli ännu varme sen. Här kommer ytligare några sommar bilder.




Den sista bilden är lite äcklig. Det är märket på grisens skin! Grisen var märkt.

Kommentarer
Postat av: hanna

Åhh vad skönt du verkar ha det ! Men sen när du kommer hem MÅSTE vi göra något, saknar dig ! :)

2010-07-03 @ 21:03:24
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0