Min paddla kanot dag

Hej, idag så har jag paddlat kanot och vi hade det jätte bra. Vi paddlade i fyra och en halv timme och så stannade vi på ett ställe och åt en varsin bagett som pappa hade gjort i ordning på morgonen innan vi åkte iväg. När vi paddlat dit vi skulle så åkte vi med bilen hem. Vi kom hem vid tiden och då la vi oss bara vid poolen och slappade lite innan vi skulle äta mat. I morgon så kommer vi kanske åka och handla på Väla. Har några saker som jag vill köpa, så det passar ju bra. Det jag vill köpa är:
Bikini (som jag inte handlat än!)
Skydd till min kamera så jag kan ha den under vattnet
Ett fint sommar nagellack
En eller flera böcker.
Solglasögon, om jag hittar några jag vill ha

Bilder från idag:


       

       
        (Gud hur kunde jag lägga upp den bilden på mig!?)
 
       

Kommentarer
Postat av: Gabby

Mysigt ;) <33

2010-07-05 @ 20:26:52
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Scarlettuxc

Really enjoy your website. Thank You.

2011-09-05 @ 08:02:47
URL: http://scarlettuxc.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0