Böcker

Hej, igår så var jag inte hemma, utan vi var hos Anders, Eva, och Emelie. Vi kom dit för Eva skulle färga mamma hår och medan så satt jag och Emelie lite vid daton. men egentligen så skulle vi hem sen men det blev sen att vi åt mat där. Vi var där och åt mat och kollade på tv och när klockan ungefär var tio halv elva så åkte vi hem. Efter skolan igår så hämtade mamma mig för hon var ändå hemma, för hon hade varit hemma för att det hade ramlat ner en massa snö från taket på balkongen och det var något som hade gått sönder på taket så mamma var hemma hela dagen för det skulle komma en snickare och laga det och sen så var tvungen att ta bort det mesta av snön som var där. Men efter mamma hade hämtat mig så åkte vi hem och var hemma ett tag och sen åkte vi ner till centrum för vi skulle köpa hårfärg och böcker till mig. Egentligen så skulle vi göra det på torsdagen men när vi var där och hade valt några böcker så kom jag på att jag inte kunde handla på den affären med mitt present kort så vi åkte ner till Hudding Centrum igår och köpte dom som jag ville ha.
Idag så hade jag fotbolls träning inomhus från ett till halv tre och sen efter fotbollen så blev jag skjutsade hem av Ebbas föräldrar och när jag kom hem så planterade jag en kött ätande växt som jag hade fått för läng sen som jag nästan hade glömt bort. Men nu så sitter jag i soffan och väntar på att Olivia ska komma för hon ska sova över hos mig idag och vi sk kolla på finalen av Melodifestivalen.Jag ska visa bilder på dom böckerna som jag köpte.
                                         


Kommentarer
Postat av: hanna

jag har läst dom där tillsammans :) dom e asbra , tycker jag alltså ;) <3

2010-03-13 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0