Boktjuven

Hej, jag han inte skriva något i går för jag skulle åka till pappa med Angelica och Gabriella direkt efter jag hade slutat skolan så åkte vi bara hem till mig och så hämtade vi min väska och sen så åkte vi iväg. Vi åt ingen mat på vägen men pappa hade med sig lite frukt som vi kunde äta och sen på vägen så stannade vi på en mack och då så fick vi lite godis, men sen när vi var framme så åt vi kvälls mat då var klockan halv åtta. Så det blev en ganska sen lunch. Sen så läste ag ut min bok i bilen och började på en ny som jag fick av Julia i födelsedags present som heter Boktjuven och innehåller 585 sidor och verkar vara väldigt bra.
Sen idag på morgonen så vaknade jag vid åtta. Sen lite senare på för middagen så spelade vi lite spel och så fotade jag lite bilder men jag vet inte om jag ska lägga upp alla för det ar så himla många men jag får ta ut dom finaste men dom lägger jag upp på fredag. Sen när vi hade ätit lunch så gick vi till pappas kompis som bor i närheten för han har några barn som är i Angelicas och Gabriellas ålder. Vi var där ganska länge men vi var mest utomhus och spelade lite fotboll och sen så spelade vi wii. Dom har också en hund som heter Tarzan så vi tog med Ozzy och så fick dom leka när vi var där. Men sen när klockan började närma sig 6 så åt vi korv med bröd hos dom utomhus. Vi kom hem sen klockan åtta och då hoppade vi studsmatta tills klockan var nio och då gick vi in.



    


Kommentarer
Postat av: hanna ♥

Den är bra :)<3

2010-05-17 @ 16:55:49
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/
Postat av: Bill255

Greetings. This site is so full of information

2011-05-31 @ 14:57:37
URL: http://bill255.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0