Mitt andra boktips

Hej, det här blir mitt andra boktips det förra gjorde jag i Juli i sommras men jag har inte läst någon speciell bra bok på sistonde men nu på höstlovet så läste jag en jätte bra bok som heter Förföljaren som jag rekomenderar. Den är lätt läst och spännande i mellan åt. Det är en bok som jag fasnade för nästan på en gång. Men du måste vara en hyffsd läsare för att förstå hur allt hänger ihop men det är lungt om du läser lika bra som mig eller bättre. Om ni inte vill köpa den så ska ni låna den av mig genom att höra av er via bloggen, resten ordnar jag. Så här står det på baksidan:

Ända sen han fick syn på henne på konfirmationsporträttet har han följt henne som en skugga. Han vet nästan allt om henne. Vilken musik hon gillar. Vilken tid hon kommer hem från skolan. Vilka kvällar hon brukar träffa pojkvännen. Till och med vilken parfym hon använder. Hennes lakan doftar av den.
   Nu har han väntat länge. I över en timme har han stått på den mörka gångvägen, och han har börjat undra varför hon dröjer.
  Malin har ingen aning om att någon långsamt smyger sig allt närmare inpå henne. Hennes pojkvän Adnan anar inte att det finns fler som tycker om att titta på hans tjej. Men snart ska deras liv förändras totals ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0