Om mig

Här är några saker som ni kanske inte visste om mig.

1. Gillar inte att vara sjuk för då missar jag skolan.

2. Ebba har varit en av mina bästa kompisar sen 3:an och vi kommer alltid att vara.

3. Säljer jultidning i år.

4. Sjunger när jag är ensam och är medveten om att jag sjunger jätte fult.

5. I ett år så var jag målvakt och inte back som jag spelar nu.

6. Hade en två kaniner när jag var liten som fick kaninungar som bodde i vårat badkar (stort badkar).

7. Vill åka till U.S.A

8. Kan äta all mat som finns (men vissa gillar jag mer och mindre).

9. Kan tänka mig att jobba som fotograf eller på ett sjukhus.

10. Vet inte vad jag ska skriva på den sista :)

Nu ska jag på fotboll, ses senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0