Fredag!

Hej, nu är det äntligen fredag och idag så är det ingen fotboll för mig för våra tränare har valt att ta bort alla fredagsträningar framöver. Jag blev faktiskt ganska glad för att det är ju på en fredags kväll och då vill man ju vara hemma och mysa även om fotboll är det bästa som finns ;) Mamma köpte en Marabou mjölkchoklad till mig igår som jag ska ha sen ikväll till Idol. Nu så ska jag göra en bokuppgift som är tills på måndag. Hoppas ni får en trevig helg. Själv så kommer jag spela två matcher i helgen och det är dom sista den här säsongen. Sen på söndag så ska jag på Ebbas "fest". Jag kommer åka direkt från matchen hem till Ebba och så kommer jag duscha där. Måste köpa present idag eller i morgon till henne och jag vet exakt vad jag ska köpa :)
Vad ska ni göra ikväll?
Bilder på Emelies hamster Wilma.




Det är ingen dvärghamster om ni undrar ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia<3

ses imorrn <3

2010-10-01 @ 19:16:38
URL: http://mypinksite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0