Centrum m.m

Hej, idag så har det varit en lång dag men har inte lust att skriva vad jag har gjort hela dagen och ni orkar kanske inte läsa så mycke heller. Men efter skolan så var jag nere i centrum med min kompis och vi kollade i affärer och sen så var vi inne på donken och delade på en pommes och mikeshake (jag vet idag så var vi onyttiga). Vi pratade ganska mycke om allt möjligt men sen så var vi tvugna att gå för klockan blev så mycke ;) Jag vet att Idol är slut nu men hade inte lust att kolla idag för jag ville göra lite andra saker först:) Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder idag men hinner inte det nu kanske någon annan dag.
Måste träna lite på spanskan nu och kolla lite andra bloggar, hejdå ;)

(kopiering förbjuden!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0