Gårdagen...

Hej, bloggade inte så mycket igår för att jag hade inte tid. När jag kom hem så åt jag mellis och sen så satte jag mig vid daton. Sen när min syster kom hem så sa hon att jag skulle komma och då sa hon att Elsa min hamster inte rörde på sig. Hon låg i mitten av buren och det såg ut som att hon sov. Ville inte röra henne så Sebastian fick göra det, när han rörde på henne så var hon helt slapp och jag förstod att hon var död. Många kan tro att en död hamster är inte är något att bli ledsen för, men så är det inte. Sånt vet man inte om man inte har haft något djur själv som har dött. Först så kunde jag inte fatta att det var sant men sen så slutade man ju höra henne springa i sitt hjul. Jag hade fotboll på kvällen, men jag gick på den ändå. När jag spelar fotboll så glömmer jag bort allt annat, så då känns det bättre. Sen när jag kom hem så begravde vi henne på ett fint ställe i trädgården och sen så tände vi ett litet ljus. Det var jag som tog upp henne från buren och la ner henne i jorden men mjukt under och över lag. Det såg inte så hemskt ut det såg bara ut som att hon sov förutom att hon var lite stel. Nu efter skolan så fixade jag i ordning de lite mera och tog ett litet glas och stoppade en blomma i glaset.
Har ni haft något djur som dött?


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: tack :)

2010-09-14 @ 18:09:53
URL: http://annasfoton.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa! :(

2010-09-19 @ 08:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0