I fredags

Hej, i fredags så skulle mamma ut med sina jobbar kompisar och Amanda skulle sova borta. Så jag var hos Emelie hela kvällen. Mamma skjutsade mig till en restaurang där vi skulle äta mat. Vi åt buffé, det var jätte gott och det fanns en massa olika saker att välja i mellan. När vi hade ätit klart så gick vi sen hem till dom och då spelade jag och Emelie kort tills fotbollen började. Sverige mot Ungern, Sverige vann med 2-0 och det var en väldigt bra match dom spelade. Mamma hämtade mig sen vid 11 och när jag kom hem så la jag mig och läste en bok.

En bild från i somras.


Kommentarer
Postat av: linnea.

vilken fin somrig bild :)

2010-09-07 @ 21:31:34
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0