Snabbt innan jag åker

Hej det här blir ett kort inlägg innan jag ska iväg på fotboll. Vi måste åka hemifrån om en timme och jag har inte ätit eller satt på mig kläder så jag har lite brottom. Idag så hade jag utvecklingssamtal och det gick jätte bra och är väldigt nöjd. I morgon så kommer vi ha orgientering och det kommer typ ta en timme så det blir att jag slutar vid 10 i morgon och då så kommer jag gå hem till Emelie och så kommer jag följa med henne till djuraffären för hon ska köpa en hamster. Kankse lite stav fel, men jag hinner inte kolla igen det nu.
Det var allt, hej då ;)

Vad tycks? Tagen i helgen, själv är jag ganska nöjd ;)
(kopiering förbjuden!)

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: tack! :D

2010-09-27 @ 17:34:22
URL: http://annasfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0