Bilder från New York - dag 5,6 & 7

Hejsan!
Idag hann jag inte måla klart mitt rum, så halva är en färg och halva en annan :( Ja och såhär kommer det nog vara ett litet tag för i morgon ska jag på träningsläger, och sen när det är slut börjar skolan! Men jag får väl hoppas att mamma och min syster är lite snälla och målar det till mig, men man kan inte hoppas för mycket!
Här är lite fler bilder från New York! :)

Vi tog en färja (gratis!) som åkte förbi Fihetsgudinnan!
    
     Bild på Manhattan!

"Vanligt" hus i New York!
    
     En bild som jag tog i Central Park! :)

Tagen Från Central Park på höghusen!
    
     Häftig barn cykel!

Bandolycka
    
     Times Square! Dit gick vi 2-3 gånger när vi var där! :)
     © copyright!


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Aha okej xd men vi är bra ! :D

2011-08-18 @ 22:29:55
URL: http://lalahannah.blogg.se/
Postat av: Hanna

sv; Taack så mycket fina du ! :D<333

2011-08-18 @ 22:30:51
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0