Kräftskiva

Hej allihopa!
Förlåt för att jag inte bloggat, men har haft fullt upp med en massa saker!
Igår kväll hade jag fotbollsmatch och i morse! Det gick bra på båda matcherna, men inte tillräckligt bra för vi skulle vinna :( Men hela laget har blivit mycket duktigare nu efter sommarlovet, och framförallt efter träningslägret vi hade, så det ska nog gå bra på det andra matcherna! :)
I kväll klockan 18 så kommer det lite folk hem till oss på kräftskiva! Vi ska äta god mat o.s.v.
Nu håller vi på att städa för fullt så hinner inte blogga mer just nu, men blir nog mer bloggning lite senare ikväll!! :)
Ännu en sån här bild, har lite lite med bilder att visa just nu så får ta och gå ut och fota någon dag! :)

© copyright!

Kommentarer
Postat av: sofia

Hej! Nu har jag en tävling i min blogg som depend sponsrar, var gärna med och tävla. Än så länge är det inte så många med så passa på!

http://sofiamorgardt.blogg.se/2011/august/tavling.html#comment

2011-08-27 @ 17:28:15
URL: http://sofiamorgardt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0