Vad ska jag göra idag?

Hejsan! :)
Vad ska jag göra idag? Jo idag klockan ett ska jag ner till centrum för 3 av Idolerna ska dit. Sen efter det ska jag förmodligen åka iväg med min familj och handla julklappar. Jag måste också skriva klart min önskelista så folk vet vad jag önskar mig. Inte bara i julklapp utan födelsedags present också, för efter jag kommit hem från Thailnad fyller jag år, alltså den 8 januari! :)
Nu måste jag göra iordning mig för om en halvtimme ska jag ner till centrum! :)
Vi hörs! En bild som jag tog igår, är faktiskt ganska nöjd :P :)

COPYRIGHT!


Kommentarer
Postat av: wilma

svar: tack :D

2011-12-17 @ 12:21:45
URL: http://wilmastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0