Bilder från fredagen den 11/2

Hej, idag så vaknade jag första gången vid åtta men jag var så trött så jag somnade om och vaknade sen vi nio och gick upp. Idag så kommer min kompis Emelie hit, vet inte vad vi ska göra men hittar vell på något kul :) Sen senare i kväll så ska vi till dom och äta middag och kolla på Melodifestivalen. Nu kommer det lite bilder från igår.
Hade bara en vanlig fredags kväll med familjen med god mat m.m ;)

Oxfile och potatis klyftor men salland och kall sås :)
    
     Pingels

Marabou choklad
    
     (kopiering förbjuden!)

Kommentarer
Postat av: Fotograf Malin Westman

Sv; va mysigt ^^

2011-02-12 @ 11:42:50
URL: http://fotografmalinwestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0