I skolan nu...(läs detta, snälla)

Hej, nu är jag i skolan, men jag måste bara säga att fotbolls träningen igår var jätterolig, och i bilen påväg hem skrattade jag och min bästis Ebba jättemycket. Som t.ex. min mamma bad oss att läsa upp ett namn, men jag råkade läsa på e-posten. Men jag trodde att det var namnet så jag läste upp det men sen när jag kom till efternamnet blev det "homail" men med ett utlänskt uttal för jag trodde det var ett utlänskt efternamn. För jag tänkte inte på att det stod homail.com, men märkte det när jag kom till .com. Haha det var lite roligt, om ni fattade min långa förklaring :) En till häftig bild ;)

(kopiering förbjuden!)

Kommentarer
Postat av: M I L L A <3

as fin blogg ! btw, vilken hårstylingsprodukt är ett måste för dig?

2011-02-22 @ 12:11:44
URL: http://silkestar.blogg.se/
Postat av: Daniella

Haha, :D roligt

fin bild<3

2011-02-22 @ 12:36:21
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0