Som alla andra :)

Hej, jag vet inte varför jag gör det här, men det verkar vara kul. Jag har nästan alltid något att skriva om, men det blir lättare om det redan är bestämt 30 dagar framåt :) Börjar med det i morgon, efter skolan :)

Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.
Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 3 – Min favoritårstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
Dag 8 – En bild på mig när jag var liten.
Dag 9 – Vad jag åt idag.
Dag 10 – Mina favorit böcker.
Dag 11 – En bild på något husdjur du haft.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.
Dag 15 – Favorit artister/sångare/låtar.
Dag 16 – Innehållet i min väska.
Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 18 – Bild på mig och min bästa vän.
Dag 19 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 20 – Min favorit film.
Dag 21 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – En maträtt som du alltid gillat.
Dag 23 – En film som får mig att gråta.
Dag 24 – En bild du tänkt lägga upp.
Dag 25 – Min favorithögtid.
Dag 26 – En bild som gör dig glad.
Dag 27 – Det jag hade på mig idag.
Dag 28 – En bild på din fritid.
Dag 29 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 30 – Bästa fredagsmyset


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

hej jag har en tävling där du kan vinna ett valfritt smycke! du får supergärna vara med: klicka på länken här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/tavling-12-vinn-valfritt-smycke-fran-bstor.html#comment

2011-02-22 @ 22:37:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: M I L L A <3

sv: kul att du uppskattar det :)

delta i dagens blogg?

2011-02-23 @ 11:57:25
URL: http://silkestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0