11 sepetember 2001 ♥

Nu var det exakt 10 år sedan det hemska attackerna inträffade i U.S.A och speciellt i New York. Varför finns det så hemska människor egentligen? Ibland kan man undra vad det är för hemsk värld man lever i...
För 10 år sedan var jag bara 4 år och minns inget av den dagen. Men när jag var i New York i slutet av sommaren och besökte den platsen, var det verkligen hemskt att se att de fortfarande höll på att bygga upp platsen. Dock tog det ett tag innan det kom på vad det skulle göra med platsen, men ändå!
Jag tänker på alla er som blev drabbade den dagen, och flera år efteråt! ♥
R.I.P ♥ ♥ ♥ ♥
Så här var det...

BILDKÄLLA!


BILDKÄLLA!
...och så här kommer det att bli ♥

BILDKÄLLA!


Kommentarer
Postat av: Angelica

ååååååååå så synd! :(



hej snälla malin jag saknar dig! :)

2011-09-17 @ 11:57:49
URL: http://angelicaochozzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0