De som alltid kommer finnas där <3

Det här inlägget är till två av mina vänner, Sofie och Martina. Anledningen varför jag skriver det här är för att ni betyder så otroligt mycket för mig!
Nu har vi känt varandra i ett år och till och med lite mer än så och det har varit ett väldigt bra år. Jag har aldrig skrattat så mycket i skolan som jag gjort den här första terminen i nian. Det har inte gått en dag utan att vi har skrattat tillsammans och det var t.o.m nära att vi kissade på oss en gång, vilket är tur att vi inte gjorde! Utan er skulle jag aldrig klara av skolan. Det har varit mycket nu den senaste tiden i skolan och om jag inte hade haft så bra vänner som ni eller haft så roligt med er på lunchen hade jag aldrig klarat det. När jag är med er är det omöjligt att vara ledsen, ni gör mig glad och varje gång jag tänker på vilka underbara vänner jag har får jag ett leendet på läpparna.
Med er kan jag vara mig själv, vilket jag vet att ni redan märkt. Jag kan säga vad som helst till er och jag vet att ni aldrig skulle säga vidare det till någon. Vi finns för varandra i vått och torrt och utan er skulle skolan ha varit sååå tråkig!
Vi är så jäkla bra tillsammans och tänk på hur mycket vi har skrattat tillsammans och upplevt såna fantastiska saker. England resan gjorde att vi lärde känna varandra ännu mer, vilket jag är glad över.
Vi tre är så bra för varandra och vi kommer hålla ihop länge, det vet jag. Vi ska se till att vi träffas ofta även om vi inte kommer gå i samma klass på gymnasiet. Ni är mina solstrålar, tack för att ni finns här för mig och är såna underbara vänner som ni är <3<3<3
(Anledningen varför jag inte bloggade igår är för att internet hemma fungerar inte och jag vet inte när det kommer fungera igen. Under tiden bloggar jag i skolan så ofta jag hinner.)

COPYRIGHT!


Kommentarer
Postat av: kristin

vilket härligt inlägg! :) och fin bild! kram

2012-12-18 @ 12:39:37
URL: http://vackrasol.blogg.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Fina ni. Vad bra och fint skrivit inlägg.
Kram

2012-12-21 @ 23:15:02
URL: http://wiilow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0