Du är den vackraste jag mött 12/12-12

Hej allihopa!
Idag är det den 12/12-12 och har varit även varit klockslaget 12.12, en massa tolvor kan man säga och jag missade det såklart (skärmfota mobilen och önska mig något). Det fick räcka med att jag drog tillbaka klockan och fotade sedan, haha det är lite typiskt mig kan man säga.
Den här dagen började i alla fall väldigt bra, istället för att ha NO lektion bestämde vår lärare för att vi skulle ta en promenad i en timme. Eftersom jag var lite sen så passade det perfekt och det var väldigt skönt faktiskt, vi hade även väldigt roligt. På både Engelskan och Spanskan kollade vi på film, vilket var väldigt skönt. Det blir slappa lektioner nu när det snart är slut på den här terminen och efter klockan tolv inatt är betygen satta. Idag gjorde jag klart min bild som jag målar och gjorde mitt sista prov den här terminen! Just det, hela dagen har jag lyssnat på Astrologen av Darin, tycker den är såå bra!
Nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på Grey´s Anatomy!! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Anton

svar: tack så mycket :))

2012-12-12 @ 22:36:51
URL: http://antonsfoto.webblogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Superfin bild!
sv: Åh tusen tack för din åsikt & fina kommentar fina du! ♥

2012-12-13 @ 11:32:22
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Jarina

Svar: Taaack :)!

2012-12-13 @ 15:31:25
URL: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0