Filmkväll

Hejsan!

Igår var jag med min pappa och mina syskon till klockan var ett och då blev jag hem skjutsad. När jag kom hem gjorde jag i ordning mig och sen mötte jag upp två vänner, vi köpte lite snacks och sen gick vi hem till mig. Vi kollade på film och vi hann se väldigt många faktiskt, vi umgicks trots allt i ungefär nio timmar, från tre till strax efter tolv. De filmerna vi kollade på var Hangover, The Tourist Hangover 2 och Abduction. Vi lagade och åt även tacos tillsammans och hade väldigt roligt tillsammans.

Idag ska jag åka till IKEA med min mamma och syster och kolla på säng och en ny garderob till mig. Ha en bra dag allihopa! :)

 
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Emilia

härlig bild :)

2012-12-30 @ 15:51:26
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Postat av: JonnaK

Vilka mysiga bilder!!
Fin blogg du har :)

2013-01-02 @ 10:37:56
URL: http://karlssonjonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0