Mycket som händer nu!

Hej allihopa!
Den här veckan har varit väldigt intensiv med mycket läxor och prov. Som tur är veckan snart över och jag längtar verkligen till att få sova ut. Jag har inte sovit som mycket som jag behövt den här veckan och just nu är jag väldigt trött. Skoldagen har varit bra som den för det mesta brukar vara, jag har dock haft ett prov, två skrivuppgifter och "prov" på idrotten. Jag kom hem för ungefär en timme sedan och om bara några miuter ska jag iväg igen. Det är så himla mycket snö ute nu så det har varit lite kaos i trafiken, som tur är kom  jag inte försent till skolan i alla fall. Jag fick skjuss hem efter min sista lektion som var musik, vilket var väldigt skönt. Nu ska jag in till stan och kolla på Dirty Dancing med min underbara vän, jag kommer komma hem sent så det lär inte bli så mycket sömn i natt heller. Ha det bra! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Fin bild! :)

2012-12-06 @ 22:28:43
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: Hanna

Jätte fin bild! :)

2012-12-07 @ 18:28:43
URL: http://hanzenpanzen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0