Dag 10 - Hur ser din framtid ut?

Hejsan!
Min framtid kommer nog se ut så att jag kommer nog ha mitt drömjobb (som jag berättar senare i 30 dagars inläggen). Sen kommer jag väl ha barn och så vidare, men vem vet. Just det, sen vill jag resa till länder jag inte har varit än och se en massa nya saker. Jag vet inte egentligen hur jag vill att min framtid ska se ut och det vet jag ju inte heller så det var en svår fråga. Vem vet egentligen hur ens framtid ska se ut? Här är en bild på mig från när jag var i thailand, saknar det!

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A S F O T O N

svar: jo den var inte bra men den var ändå inte bra heller .. :)

2012-02-15 @ 15:03:20
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0