Dag 19 - En vän som bor långt ifrån + Estelle

Hejsan!
Förlåt för att jag har varit så dålig på att blogga men jag har haft en massa plugg. Fast nu är jag äntligen klar men allt och efter morgondagen är det lov! :D När har ni lov, eller har ni kanske redan haft det?
Det är inte bara en vän som bor långt bort utan de två och de två som bor längst bort av mina vänner är Emmie och Hanna, de bor i Västervik som ligger i småland. Men i morgon vid tre kommer de till mig och kommer vara hos mig till söndag! :D Det kommer bli så roligt, en riktigt bra start på lovet, och sen på måndag ska jag till pappa! Vad ska ni göra på lovet?
Måste bara till lägga att inatt klockan 04.26 föddes den lilla pinsessan Estelle! Ett stort grattis till Victoria och Daniel som äntligen fått deras lilla dotter!
Jag tycker valet av namn är sött, vad tycker ni?

COPYRIGHT!
Prinsessan Estelle fotograferad fyra dagar gammal. Bilderna är tagna på Haga Slott. Koftan är stickad av Kronprinsessans mormor Alice.
BILDKÄLLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0