Dag 3 - Dina vänner

Hejsan!
Ja idag ska jag berätta om mina vänner, jag kommer inte berätta om en i taget för det skulle ta för lång tid. Fast jag kan berätta om alla på en gång!
Först och främst vill jag säga att jag har världens bästa vänner! De är alltid lika snälla mot mig och finns verkligen där om jag behöver dem. Jag har många bra vänner som jag är glad att jag lärt känna. De flesta lärde jag känna under 2011-2012, men också några sen tidigare!
Alla mina vänner går inte i min skola, men några av dem och att vara utan dem en skoldag är rent ut sagt skit tråkigt! Sen har jag andra vänner som inte går i min skola och några bor ganska långt bort, men vi håller bra kontakt och det är jag glad över! Som ni kanske märk har jag inte skrivit några namn, men det är för att jag vet att det kanske inte är så intressant att läsa massa namn eftersom de flesta av er inte vet vilka det är. Sen vet ni som läser om vi är vänner eller inte.
Till sist vill jag bara säga att jag är väldigt nöjd med mina vänner och de betyder allt för mig! ♥ Vi hörs i morgon igen för nu ska jag plugga!
Tusan också, jag skulle ha haft en bild på alla mina vänner, men det fick bli en bild i repris istället! ;)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Tack så mycket Malin! :D

2012-02-07 @ 17:19:44
URL: http://lalahannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0