En fin bild?

Hejsan!
Vad har Malin gjort idag då?
I morse tränade jag från elva till tolv och det var första träningen efter två veckors halsont och förkyldning. Det gick faktiskt bra tycker jag, trodde att det skulle gå sämre än vad det gjorde. Jag ska spela cup i morgon från fyra till åtta, så jag behövde verkligen gårdagens och dagens träning.  När jag kom hem från träningen så var jag inne på datorn och sen har jag hunnit göra lite läxor. Just nu kollar jag på gladiatorerna och i reklamen kollar jag på melodifestivalen. Nu ska jag fortsätta kolla på tv och bara ta det lugnt!
Här är en bild som jag faktiskt är ganska nöjd med, för den är lite annorlunda, eller vad tycker ni? :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: josefin

fin bild! :)

2012-02-12 @ 10:01:12
URL: http://josefiiinss.blogg.se/
Postat av: lovisa

Riktigt fin bild! :)

2012-02-12 @ 18:58:59
URL: http://www.westansfotoblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0