Trött...

Hejsan!
Idag har jag mått sådär inte bara på grund av hostan utan jag har blivit väldigt förkyld och har haft lite ont i huvudet. Men jag mådde tillräckligt bra för att orka stanna kvar i skolan resten av dagen. Efter skolan gjorde jag klart en läxa (äntligen) och sen pratade jag med Emmie ett tag! Nu är jag bara väldigt trött, men ska gå och lägga mig tidigt så jag blir helt frisk någon gång (nu ska jag det)! Orkar inte blogga mer nu så hoppas ni haft det bra så hörs vi! :)
En bild som jag tog i Thailand som jag är väldigt nöjd med! Eller vad tycker ni? :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: emmieaxmon

sv; Malin mina bilder är ingen ting mot dina! åhh du la upp bilden som jag ville :) <3

kram

2012-02-17 @ 06:47:09
URL: http://eemmiieeaxmon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0