I Thailand: Hanna o Emmie

Hejsan!
Igår kväll kom Hanna och Emmie hem sent till hotellet och därför han jag aldrig säga hej då. De skulle åka klockan 15.00 idag till flygplatsen och vi skulle vara borta från 08.00 på morgonen till klockan 16.00 på eftermiddagen. Men de var så snälla så de gick upp tidigt bara för att säga hej då! Jag blev både förvånad, lättnad och glad när jag såg dem klockan sju i morse! För jag var orolig att jag inte skulle hinna säga hej då innan de åkte.
Det känns lite tomt här utan dem och saknar dem redan! Hoppas vi kommer ses snart igen fastän vi bor en bit ifrån varandra! <3
Idag åkte vi med en speedboat till massa olika och fina öar där vi bland annat snorklade! Nu ikväll köpte jag två bikinis och ett par solglasögon, och jag är riktigt nöjd! Bild får ni se när jag kommer hem! ;)
De hade skrivit en lapp till mig för att säga att de skulle gå upp vid sju och träffa mig vid frukosten ^^ fast det såg jag inte det förrän efteråt.


Kommentarer
Postat av: Dani o Jojo

Hej där! Sugna på att vara med i vår länkbytar bomb? :)

Hare bra, KRAM

2012-01-05 @ 22:13:22
URL: http://picsmania.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka fina vänner du fått:-) Idag kom det snö så nu är det vitt ute kanske det ligger kvar tills ni kommer hem. Hoppas lilla Gabriella MÅR BÄTTRE nu. Puss o kram!!

2012-01-05 @ 22:15:56
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: hanna

saknar dej oxå malin vi gick upp tidigt för vi ville så gärna säga hejdå, du är en jötte bra vän o jag vill träffa dej snart igen kanske kan jag o emmie ta buss upp till dej elr något o tack så mycket för armbandet kramiiis längtar efter dej <3 <3

2012-01-06 @ 04:32:57
Postat av: Daniella

Har du iPhone? :)

2012-01-06 @ 21:11:30
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kom hemmmmm nuuuuuuuuu! Saknar dig

2012-01-06 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0