Anledning

Hej allihopa!
Anledningen varför jag inte bloggade igår var för att jag hade mycket läxor att göra och så mådda jag inte så bra och orkade därför inte. I tisdags började jag känna att jag hade lite ont i halsen, men jag gick på träning ändå, vilket kanske var lite osmart. Senare på kvällen fick jag väldigt ont i halsen, så ont att jag hade väldigt svårt att sova och sov dålig hela natten. På onsdagen gick halsontet över för jag åt de superbra halstabletterna mucoangin, men det var då jag istället blev förkyld. Så när jag kom hem från skolan var jag helt slut, men var ändå tvungen att göra läxor. Det hade varit en ganska slapp dag i skolan med hemkunskap, ingen spanska lektion för våran lärare var sjuk, på engelskan skrev vi bara vilket jag inte tycker är jobbigt, mest roligt. Sen på no så hade vi provsnack och sen gjorde vi lite uppgifter och på so hade vi bara repetition så vi pratade bara.
Igår gjorde jag i alla fall klart bokuppgiften och jag kommer få tillbaka den i morgon.
Dagen idag har varit ganska jobbig för den har varit lång och att vara förkyld gör inte saken bättre. Idag kollade vi på film på livskunskapslektionen, vilket var kul. Vi kollade på filmen Tusen gånger starkare boken vi nyss läst i skolan). Jag klarade mig i alla fall igen hela dagen, men var tvungen att gå och snyta mig mellan 5-10 gånger, usch. Nu när jag kommit hem mår jag i alla fall bättre och ska snart börja skriva på en idrottsuppgift som ska in i morgon. Vädret är underbart och jag hade gärna velat vara ute, fast nu blir det att ta tag i läxorna och få det gjort för snart är det lov!! :D Ha det bra så hörs vi snart igen :)
En bild som jag tog på min lilla syster Gabriella i helgen!

COPYRIGHT!


Kommentarer
Postat av: Maja

håper du blir bedre da, og ikke blir sjuk!

2012-05-24 @ 21:00:09
URL: http://majawl.blogg.no
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå dagen igår var underbart, vart tjejkväll i göteborg och jag kunde inte haft det bättre =) Idag är det sol (igen) o jag ska njuta av vädret =) Vad ska du göra?

2012-05-25 @ 08:59:39
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jätte fin bild på din lillsiz.







Nu hoppas jag att alla basiller aldrig kommer till dig mer.



Kraam

2012-05-29 @ 03:27:27
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0