Twinight med bästaste!

Hejsan!
Idag har det varit en helt vanlig dag i skolan, eller? Nej egentligen inte, skolan har varit vanlig och alla andra människor, det är bara jag som har varit väldigt fummig. Det kan bero på att jag knapp sovit något den här veckan. Jag sov i alla fall åtta timmar inatt och det är bra om man jämnför med igår då jag bara sov sex timmar, inte bra alls kan man ju säga. Ikväll är det en mycket speciell kväll för då ska jag och min kära vän Olivia på Twinight då vi ska kolla på den sista filmen av Twilight, första och andra delen. Det kommer sluta väldigt sent, runt två tiden tror jag eftersom de kommer visa den sista filmen efter midnatt. Jag kommer säkert vara jättetrött i morgon fast det kommer det vara värt. Den här kvällen kommer bli den bästa på länge och snart ska jag och min kompis åka iväg så vi hinner köpa saker att äta under bion. Jag kommer berätta allt i morgon, ha det bra! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv; Tusen tack!!

Åh va roligt!

2012-11-13 @ 21:06:56
URL: http://amandafoton.blogg.se
Postat av: isabella

Kör med frågestund på bloggen, kika gärna in och ställ några frågor! :D Tusen tack, kram!<3

2012-11-14 @ 21:43:45
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0