In till stan!

Hej allihopa!
Igår han jag aldrig blogga för jag var tvungen att plugga till ett läxförhör som jag hade idag i HKK. Skoladagen har gått ganska fort och det var ganska sköna lektioner. Idag är det en speciell dag för ikväll ska jag och min syster ut äta på resturang tillsammans inne i stan. Jag gav nämligen i student present att jag skulle bjuda på en middag på någon resturang. Vi kommer snart ta tåget in till stan och sen kommer vi gå runt och kolla lite i affärer innan vi går och äter. Jag vet inte hur länge vi blir där eller när jag kommer hem, men kommer i vilket fall som helst inna hinna blogga mera idag. Ni få ha en riktigt bra fredagskväll så hörs vi i morgon! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: fotoquie.blogg.se

Hej, undrade bara hur mycket kamerautrustning man behövde/var lagom att ha med på språkresan med fotokurs du va på? :))

2012-10-05 @ 18:06:02
URL: http://fotoquie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0