Som jag har längtat!

Hejsan!
Det känns som att det var en evighet sen jag bloggade, vilket egentligen var igår. Jag har dock mest mobilbloggat därför känns det som en evighet! Jag h haft och en massa plugg nu och har inte så mycket tid till att blogga, vilket jag hoppas att ni förstår. Idag har det varit en en riktigt bra dag. På morgonen i skolan hade jag no prov, sen hade jag so, spanska, engelska och sista lektionen var bild. Efter skolan gick jag och min kompis hem till henne för att hämta lite grejer, sen tog vi bussen hem till mig. Det var en grej som vi skulle "fixa" hemma hos mig och sen gjorde vi även läxor och åt middag tillsammans. Vi hade så himla roligt och jag kan säga er att det var länge sen jag skrattat så mycket på en och samma dag! Även om vi pratade och hade roligt, så fick vi en hel del gjort på bokuppgiften som ska in senast ikväll en minut innan tolv. Hon åkte hem för snart en timme sedan och nu ska jag kolla på Grey´s Anatomy som börjar om bara några minuter! Jag har längtar så länge efter den här dagen och äntligen är den här! Gammal bild från förra året!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Fatma

bloglovin byte? :)

2012-10-03 @ 23:52:26
URL: http://fatmas.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fin bild. :)
sv: Åh tack sötast! Så himla glad jag blir. ♥

2012-10-05 @ 21:01:43
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: emelie

läcker oskärpa!

2012-10-06 @ 22:17:32
URL: http://emelierut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0