Igår och idag

Hejsan!
Igår och idag har det varit två riktigt bra dagar med mycket skratt i skolan! Igår på idrotten blev jag glid tacklad så jag föll bokstavligen pladask ner på golvet, men som tur var gjorde jag aldrig illa ansiktet som endast fick ta lite av smällen. Det var mest mina underarmar som fick det och jag har fått lite blåmärken efter det. Allt gick bra, men jag blev bara så chockad för innan hade jag varit så glad och energi full.
På kvällen hoppade jag över fotbollsträningen och gick istället på ett informationsmöte på den skolan jag ska börja på till höst. Jag var även väldigt trött i kroppen och hade ont i ryggen + att det regnade så det var ganska skönt ändå att missa träningen, även om jag ändå ville gå på den.
Idag och igår har vi även haft nationellt prov i so/historia, så det känns skönt att ha klart nu. Jag har dock ett vanligt so prov i religion i morgon, men efter det blir det förhoppningsvis inga so prov på i alla fall ett par veckor. Vädret igår var regnigt, men idag har det varit väldigt fint väder och varmt har det varit. Nu ikväll var jag och kollade på när min kille spelade match och de vann med 2-0 så det var kul!
Nu ska jag sova, hoppas ni haft en bra dag! :)


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh vad underbart. :D
sv: Åh verkligen, den pajen var så väldans god, hihi. Tusen tack för din så fina kommentar! Det värmer så.
Kramar. ♥

2013-04-19 @ 09:52:24
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0