Gymnasiet

Hej hej!
Igår kom jag hem från Skåne och då blev det tacos till middag med mamma, min syster och mormor och hennes man. Sedan kom min saknade pojkvän till mig och så kollade vi på film o bara tog det lugnt. Det var ju skola nästa dag för oss så vi orkade aldrig kolla klart på filmen, utan gick o la oss.
I morse hade jag gärna velat ligga kvar i sängen ett tag till, men det var bara att dra sig upp. Första dagen i den nya skolan var bra, trots att jag var trött så orkade jag med dagen bra. Det vi gjorde var mest att lära känna ens klass och sen en rundvandring på skolan. I allmänhet känns det bra och det kommer säkert bli bättre o bättre.
Efter skolan träffade jag min kompis och min kille o så pratade vi lite om skolan och de nya klasserna man fått. När de sedan gått tog jag en kort tupplur innan jag tog bussen till träningen. Det var så skönt att träna och det gick ganska bra också. Nu ska jag sova, ha det bra! :)

En bild som jag tog på flyet på väg hem från Spanien ♥

COPYRIGHT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0