Kräftskiva

Hejhej!
Den här helgen har verkligen varit grymt bra och det känns som att den varit lång, så det känns ju super-duper-bra!
Igår så var jag på en loppis på dagen och sen på kvällen hade vi en kräftskiva här hemma. Det var alla i familjens respektive som var med och sen våran morfar och hans sambo. Det blir nämligen sista gången min syster och de träffas på ett tag nu, för på onsdag flyttar min syster ner till Lund där hon ska plugga i tre år. Kräftmiddagen var i alla fall väldigt trevlig, rolig och gott var det också!
Idag gick jag upp tidigt för att åka in till stan till en bloppis som fyra bloggare anordnat. Det var kul o få träffa alla o framför allt kolla på alla fina kläder och jag hittade tre klädesplagg som jag tänkte visa bild på i morgon.
Under eftermiddagen har jag gjort massa matteuppgifter och det ska jag även fortsätta med i morgon. Här är några bilder från igår på kräftskivan!
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Elin

planer för dagen?

2013-08-26 @ 07:06:39
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0