Två bra dagar!

Hejhej!
Det har gått två dagar på den här veckan nu och båda har varit bra! Pluggandet har jag kommit igång med nu och igår satt jag med matten ganska mycket hos min pojkvän. Åkte nänligen dit efter skolan o var där till kvällen.
Idag har jag också varit tvungen att plugga, lite matte och sen har vi fått en spanska läxa till torsdag som jag börjat med. En rolig sak som vi gjorde i skolan idag var att vi skulle skriva ett brev som vi ska få sen i trean dagen då vi springer ut. Det var kul o skriva och jag undrar verkligen hur mitt liv kommer de ut då! Spännande!
Idag slutade jag i alla fall tidigt så det var skönt och sen hade jag ingen fotbollsträning. Därför hade jag mer tid till familjen och ikväll åt vi en riktigt god middag samtidigt som vi kollade på bland annat Idol. Älskar att sitta vid tven och äta, gör det alltid när jag äter ensam och ibland med familjen på helgerna. Just det! Idag gjorde jag nyttiga chokladbollar till mellis. Hehe det är så kul att experimentera så jag provade mig fram och det blev super-gott! Min syster sa att hon tyckte de var jättegoda så det var kul. Jag gjorde nästan samma som vanligt recept fast istället för socker hade jag dadlar, vilket gör att det fortfarande smakar sött! Bilder på dem kommer upp i det här inlägget i morgon.
Nu ska jag sova för det blir en lång dag för mig i morgon, slutar nämligen 16.50, ha det bra! :)

COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Underbart!
sv: Åh, tack så hjärtligt mycket finaste du! Det värmer så.
Onsdagskramar. ♥

2013-08-28 @ 19:02:58
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0