Mellandagsrean

Hejsan!
Först vill jag bara bertätta att Hobbir filmen jag då i torsdags var väldigt bra och rekommenderar den om man gillar såna slags filmer. Igår pluggade jag större delen av dagen, både hos Danne och hemma. Anledningen varför jag pluggar på lovet är för att jag inte ska komma tillbaka till skolan och känna att jag har jättemycket att göra. Sen gör jag bara lite varje dag och då blir det inte så jobbigt ändå. Vara det att man går sova hur länge man vill är jätteskönt tycker jag!
Idag har jag dock knappt pluggat något utan jag har varit och shoppas i Farsta centrum. Jag köpte kläder på Gina tricot där jag fått presentkort på i julklapp och sen köpte jag några kläder på rean. Jag tänkte visa bilder på kläderna i morgon, så håll utkik! Jag stannade inte o shoppade så länge för jag blev trött så jag bestämde mig för att åka hem och gå på gymmet innan vi i familjen skulle på middag med släkten.
Ikväll var jag och min syster så duktiga att städa min garderob, vikte kläderna fint och rensade lite, vilket känns bra. Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt i morgon för att gå på två pass på sats, ha det bra! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0