Min jul

Hej!
Först ska jag berätta lite om julafton. På morgonen åt vi i familjen en god julfrukost som bestod av risgrynsgröt, sedan gjorde jag i ordning mig och strax efter det kom Danne till mig. Vi öppnade presenter tillsammans innan gästerna kom och då åkte han för att fira med sin släkt. Vi åt julmat, kollade på kalle anka och sedan öppnade vi paket. Jag är väldigt nöjd med det jag gav bort i år och det jag fick, är hur nöjd som helst! Igår kollade jag på tv och film hela dagen och pluggade lite, så det var en riktigt slapp dag helt enkelt.
Idag började jag med att vara en timme på gymmet och nu har jag precis gjort i ordning mig och snart ska jag åka iväg till Danne och senare ikväll ska vi kolla på bio. Hoppas ni får en bra dag! :)
Här är några bilder från julafton!
COPYRIGHT!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0