Grey's day!

Hejsan!
Igår var jag så himla trött och när jag kom hem så somnade jag och sov i en och en halv timme, vilket var väldigt skönt. Det blev löpning och fys igår på träningen för det var för mycket snö på planen, så idag har jag haft en så otrolig träningsvärk och speciellt i låren! Känns ändå bra för då vet man att man kämpat på bra. Idag slutade vi tidigt i skolan, redan klockan ett så jag följde med en kompis hem och så satt vi bara och snackade i flera timmar och har det väldigt trevligt! Nu på kvällen pluggade jag lite so och sen kollade jag på Grey's Anatomy som börjat igen! :D Nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Godnatt, sov så sött.
Tack gumman att du finns!

Kram

2013-02-13 @ 23:39:49
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: Linnea - fotoblogg

Har inte sett Grey's anatomy men många verkar gilla det så får kanske ge det en chans :)

2013-02-15 @ 13:28:01
URL: http://girlinthewood.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0